Fritidsundervisning

Med Ungdomsskolens fritidsundervisning kan du som københavner gå til et væld af aktiviteter helt gratis

Ungdomsskolens fritidsundervisning er gratis for alle unge fra 13 - 18 år, som bor eller går i skole i København. Vi har hold og undervisning på både hverdage og i weekenderne.

Undervisningen er delt op i to hovedsæsoner. En efterårssæson som løber fra september til november og en vintersæson som løber fra januar til marts. Derudover har vi i foråret særlige forløb, der fokuserer på folkeskolens afgangsprøver, hvor du kan få hjælp til at forberede dig til eksempelvis dansk, engelsk, matematik, naturfag, tysk, fransk og spansk.

Et udpluk af vores hold er:

Boksning, bordtennis, rulleskøjter, e-sport, parkour, skate, basket, volleyball, yoga, cosplay, dungeons & dragons, design, skuespil og teater, film, foto, forfatter, madlavning, heksekunst, rollespil, keramik, maleri, tegning, tufting, magic card, nail art, poesi, smykkeværksted, strik, syning, grafik, vegetarisk madlavning, kano, klatring, kajak, mountainbike, ridning, sup, laserskæring, programmering, band, dans, hip hop, k-pop, DJ Skole, drama, guitar, bas, klaver, musikteori, sang og stemmetræning, trommer, baristakursus, børnepasseruddannelse, førstehjælp, hygiejnekursus, iværksætteri, filosofi, personlig udvikling, selvtillidskursus, japansk, koreansk, tegnsprog, biologi, science.

Vi eksperimenterer hele tiden med ny forløb og tiltag, så hold dig opdateret om vores nuværende udbud på vores tilmeldingssite.