Individ. eksamenshjælp 9 kl Engelsk

Eksamenstræning

Individ. eksamenshjælp 9 kl Engelsk

Individuel online eksamenshjælp i 9 kl. engelsk

Sidder du med spørgsmål om den skriftlige eller mundtlige 9. kl. afgangsprøve i engelsk? Vil du gerne have genopfrisket nogle emner i faget? Eller måske vil du bare gerne have lidt tips til afgangsprøven? Hvis du kan svare til bare en af disse ting, er vores eksamenshjælp højst sandsynligt noget for dig.

Hvordan foregår eksamenshjælpen?
Eksamenshjælpen er individuel og vil foregå online, hvor du får 20 minutter med underviseren. Underviseren vil inden første online samtale sende dig tidspunktet for samtalen og det mødelink du skal bruge for at få adgang til mødet.
Det er helt op til dig, hvordan du gerne vil bruge dine 20 minutter, så du kan altså selv bestemme, hvad du gerne vil have hjælp til.
Vi glæder os til at møde og hjælpe dig.
Ungdomsskolen

Om læreren:
Mohamed er lektiehjælper og har flere års erfaring med lektiehjælp. Han interesserer sig særligt for matematik, psykologi, musik og engelsk. Det vigtigste for Mohamed er at give eleverne oplevelsen af succes, hvad end det er at forstå noget helt nyt, blive bedre til sit fag, eller blot blive færdig med sine lektier eller afleveringer

Til dagligt studerer Mohamed Erhvervsøkonomi og Psykologi på Copenhagen Business School. Ved siden af studiet arbejder Mohamed som iværksætter i hans egen virksomhed, hvor han beskæftiger sig med E-sports-events og e-sportsforeninger. I 2022 har han blandt andet afholdt adskillige e-sportsarrangementer, hvoraf de seneste havde over 300 deltagere.
Mohamed har flere års erfaring indenfor undervisning og formidling og har blandt andet tidligere været ansat både som Mentor hos MentorDanmark, samt som vikar og skolepædagog på Tove Ditlevsens Skole i København.

KKevent share

Del med